My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 23 October 2011

Aku betul2 kecewa malam ni...

Tak penah lagi aku rasa kecewa macam malam ni. Kecewa sebab apa?... Team peberet akulaa Man U kalah ngan Man City tadi,huhu... Kalah tu sebab pemain pertahanan, Jonny Evan kena buang padang.

Memang aku kecewa giler laa malam ni. Mana taknya, memang orang kata kalah menang tu adatlaa kan tapi klu kalah beso sampai 6-1 main pulak kat tempat sendiri, aduuhhhh!!!!... Klu 11 lawan 11 aku pasti keputusan tak kan jadi gini.

Apa2 pun nak tak nak, kecewa ke apa kenalaa terima dengan hati yang terbuka. Pada yang tak suka bola mungkin akan kata, alah klu menang pun bukannya dapat apa.

Betullaa tu tapi pada yang suka nengok bola walaupun tak dapat apa klu menang janji kepuasan tu yang penting. Aku harap pasni team MU aku ni akan kembali mendapat rentak kemenangan untuk kembali ke puncak liga...
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

delarocha said...

tumpang laluuuuu... hehe

Ayen... said...

delarocha - silakan bro.....huhu.

ikatankasihku said...

gempak giler, bile MU kalah...
6, 1 lak tu..ramai yg frust.. :(

Ayen... said...

ikatankasihku - suka nampak...dlm ramai2 tu ayenlaa salah sorangnya yg frust,huhuhu...