My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 12 October 2011

Hajat tercapai...

Syukur Alhamdulillah sebab hajat kedua2 orang tua aku untuk pergi ke tanah suci dan menjadi sebahagian daripada tetamu Allah dimakbulkan olehNya.

Ikutkan ayah aku dah penah pegi dulu dalam tahun 2002 tapi masa tu pegi sorang2 je. Pemergian kali ni lebih bermakna sebab ditemani oleh isteri tercinta yang teringin sangat2 nak pegi,hehe...

Jadual penerbangannya adalah pada ari rabu bersamaan 19/10/2011. Sebagai anak aku doakan semoga kedua2nya diberi kesihatan yang baik, selamat sepanjang perjalanan pegi dan balik serta mendapat haji yang mabrur......Amin.
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

Peah Glemer said...

bilalah saya boleh anta mak abah prgi haji ea. hehe tak saba nak tunaikan impian sy yg satu tu.

Ayen... said...

Peah Glemer - Insyaallah nanti sampailaa masanya tu....

Papa Mifz said...

alhamdulillah...semoga selamat pergi & pulang...

delarocha said...

Alhamdulillah...

harap2 dipermudahkan segala urusan mereka di sana

pena rozie said...

Moga selamat pergi & pulang

BENA said...

kite pun macam peah glemer . huhu


semoga ayah ngan mak ayen pergi dan balik dengan selamat . Amin ;)

Ayen... said...

Papa Mifz,delarocha,kak PR n BENA - time kasih byk2laa atas doa kalian semua...Amin.