My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday 19 October 2011

Pegi menganto...

Ni adalah sambungan dari n3 aku yang aritu so sekarang ni aku kat airport kuantan sebab arini kedua2 orang tua tersayang akan berangkat ke tanah suci mekah.

Sebagai kenangan gambo nilaa akan jadi pengubat rindu. Ikutkan gambo banyak sebab dengan kawan2 ada, dengan adik beradik ada, dengan keluarga anak2 semestinyalaa ada kan tapi aku cuma kesorangan sebab anak2 pegi skolah, isteri pulak kena pegi kursus kat genting highland.

Suasana yang pada awalnya penuh dengan gelak tawa tetiba menjadi sedih apabila tiba masa untuk kedua2 orang tua aku masuk ke balai berlepas.

Apa2 pun aku doakan semoga kedua2 orang tua aku selamat pegi dan balik dan diberi kesihatan yang baik agar dia dapat mengerjakan tanggungjawab disana dengan tenang....Amin.

:> Ayen sayang kalian berdua...
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

pena rozie said...

semoga semuanya selamat...

Ayen... said...

pena rozie - Amin...time kasih kak PR,begitulaa harapan kiteorg adik beradik.

miloaiskurangmanis said...

semoga your parents selamat pergi dan balik ye...

Lina said...

insyaAllah selamat pergi dan selamat pulang...kita kat sini sama2lah mendoakan kesejahteraan mereka

syariza09 said...

selamat pergi dan selamat kembali, kita yg jauh doakan yg terbaik utk mereka :)

Ayen... said...

miloais,Lina n syariza09 - time kasih banyak2 atas doa kalian semua...Amin.

ewanthology said...

semoga selamat pergi dan pulang

Ayen... said...

delarocha - teng Q bang,kwn harap gitulaa...Amin.