My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 6 October 2011

Kondom utk mangsa banjir...

Thailand bergegas menghantar bekalan kondom bersama barangan keperluan lain untuk mangsa banjir di wilayah Lop Buri semalam bagi mengelak berlaku kehamilan tidak terancang.

Jurucakap Institut Perubatan Kecemasan Thailand berkata, mangsa banjir tiada aktiviti ketika ini. Justeru, untuk menghalang peningkatan kelahiran, kami turut membekalkan mereka kondom.

* Macam2 betullaa kan. Takkanlaa duk kat penempatan banjir yang ramai orang dengan tempat yang terbuka tu pun ada yang sanggup nak ehem2 kot,hahaha.... Tapi tak taulaa kan kot2 penempatan banjir kat tempat dieorg ada bilik setiap keluarga. Klu gitu memang seronoklaa dan memang patut kena bekal kondom,kuikuikui...
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

BENA said...

hahahahahaha . kalo de yang wat gak ehem2 time tu. memang GS betul

pena rozie said...

hi..hi..hi....

syariza09 said...

hahaha...tu laa, terpikir gak camtu, banjir2 pon sempat lg ker

delarocha said...

1st time dengar..harap2 malaysia tak ikut bagi bekal kondom pada mangsa banjir kat malaysia nnt

Ayen... said...

BENA - kat situ sumenye laki bini so bukan GS tu cik BENA tapi KS,hahahaha....

Ayen... said...

pena rozie - hehehehe.....

Ayen... said...

syariza09 - dah xtau nak buat apa,sejuk pulak tu......kuikuikui.

Ayen... said...

delarocha - harap2 gitulaa,hehe....