My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 19 October 2011

Tiba2 lesu...

Tak taulaa kenapa tetiba je dari petang tadi badan aku ni jadi lesu. Rasa seram sejuk, kepala berdenyut2. Perut pulak macam biasalaa masih lagi tak selesa. Nak kata aku tersalah makan, aku rasa takde pun aku makan yang bukan2.

Esok nak keje ni, harap2 kepala aku ni hilanglaa denyutnya. Anak aku yang kecik ni pulak duk sakit perut jugak tapi taklaa sampai menangis beria sangat. Sekejap2 je datang sakit perutnya tu. Aduhai... Padahal malam semalam dah pegi klinik, ubat dah makan tapi still gini lagi.
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

azLiNa MiLan HasHim said...

ubat nye senangggg jek . TIDO ! ^____^

Lina said...

hai bile bini xde mcm2 lar dtg penyakitnya hehe

Ayen... said...

milan - haaa...tu jelaa awk,tido3x...hehe

Ayen... said...

Lina - hahahaha...kuang asam betul.