My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 25 October 2011

Hepi Deepavali...

Buat semua rakan2 dan sahabat handai yang beragama hindu di seluruh malaysia, Ayen mengucapkan Hepi Deepavali dan semoga bergembira.

Ikutkan esok ada jugak member yang jemput beraya kat umah dia tapi tak berani nak janji, Insyaallah klu berkelapangan masa esok sampailaa yek.....hehe.
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

ikatankasihku said...

Rezeki jangan di tolak :)

*kejap jer dah nak ujung tahun..cepatnya masa berlalu..

Ayen... said...

ikatankasihku - setuju tu,rezeki jgn ditolak tp klu ada hal yg lebih penting terpaksa gak tolak,huhu...masa skrg ni seminggu mcm sehari,mmg cepat berlalu.

pena rozie said...

Selamat bercuti....

miloais said...

selamat beraya beb...
bila nak pos maruku kat iols???
ekekekeke

Ayen... said...

pena rozie - selamat bercuti gak buat kak PR...

Ayen... said...

miloais - hancur dulu kot kak milo nak boleh ke sampai tu,hehe...

BENA said...

hik hik hik. hari nih bena nak pergi rumah mak mertua . HAHAHA ;)

Ayen... said...

BENA - amboiiii sukenya dia.apa2 pun selamat beraya umah mak mertua,makan depan mak mertua kena kontrollaa ckit kan......hahaha.