My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 10 October 2011

Pegi tak pegi kena bayor!!!...

Amboiiii macam paksa je. Macam2 betullaa dieorg ni. Nak buat jamuan pastu cakap pulak pegi ke tak pegi ke kena bayor jugak. Memanglaa tak mahal mana, rm35 je tapi dah klu kebetulan bulan ni banyak pulak penggunaan duitnya, nak buat camne kan. Yelaa ni bukan kali pertama tapi sebelum ni aku berkemampuan ckit,hehe...

Yang pasti tengoklaa dulu. Klu aku pegi, aku ada duitlaa tu nak bayor tapi sekarang ni kemungkinan beso aku tak pegi kot. Maknanya aku takde duitlaa tu, tak paham ke?.. Bukanlaa takde duit langsung tapi duit yang ada ni aku nak guna untuk keperluan yang lebih penting lagi. Harap maklumlaa yek...
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

makdara TERdiva said...

mcm tu pun ada kan..buat jamuan kat umah jer la..hehe

BENA said...

normal lah tuh . ni mesti xde sambutan kalo maen pakse2. heee ;)

Papa Mifz said...

ada yer peraturan2 mcm nih...hmm...

miss nina said...

jamuan kena paksa-rela bayar ni tak best kan?

delarocha said...

tak kira...bayor jugakkkk... ahakss

Ayen... said...

makdara - tulaa,lg puas ati kan makan ngan anak2 kat umah.kat sana pun bknnya byk pun makan....

Ayen... said...

BENA - normal ke tu??klu x pakse x ramai plk kan,hehe...

Ayen... said...

Papa Mifz - adeee....sape kate xde,huhu...

Ayen... said...

miss nina - tau xpe...pegi terpaksa mmglaa x best,huhuhu...

Ayen... said...

delarocha - hahahaha....kejam betul.