My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday 20 October 2011

Tinggal kat luar...

Semalam kan isteri aku pegi kursus 3 ari kat genting so mula arini aku akan mengambil alih tugasan menganto kakak ke sekolah. Biasanya isteri aku yang anto pagi pastu tengahari aku pulak ambiknya.

Terpaksa buat gitu sebab pagi aku masuk keje 7.30 kan makanya berkejarlaa ckit klu aku yang anto. Isteri aku oklaa sebab dia masuk pukul 8, lepas anto kakak terus dia masuk keje.

Arini dahlaa aku kena anto kakak, ujan pulak pagi2 ni. Ikutkan memang dah keluar awal ckit dari biasa tapi bila dah ujan kan paham2 jelaa jalan pun sudah pasti akan jem.

Pendek cite skolah aku ni pulak sejak bertukar bos ni semua cikgu dan staf kena masuk ikut pintu belakang. Sebab???.. Ntahlaa aku pun tak tau. Pagi ni punya kelam kabut sebab dah lambat aku terpegi ikut pintu depan, bila tengok pagar tutup baru perasan yang kena masuk ikut belakang.

Aduuhhhh... Nak pusing masuk ikut belakang semula kang satu keje pulak, dahlaa lambat last2 aku tinggal jelaa kete aku tu kat luar pagar dulu. Ujan ke ujanlaa terpaksalaa aku masuk jalan kaki je. Makanya arini aku thumb print kat mesin tu pukul 7.42am, lewat 12 minit......huhu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

miloaiskurangmanis said...

gitu pula kekdahnya - kena masuk ikut pintu belakang....

nok... may be pakl guard malas nak bukak pintu pagar dah kot...
ekekekek

Ayen... said...

miloais - klu nak kata pak guard malas xleh jgk sbb pagar depan tu nak tutup bukak cuma tekan suis je,masalah skrg ni bos baru yg nak barukan segala undang2...huhu

BENA said...

sekolah nama KACAK tu ke ? hehehe ;P

Ayen... said...

BENA - yelaa cik bena skolah mana lagi.senang cakap bekas skolah cik milan awk tulaa,kihkihkih...