My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 27 October 2011

Dapat jgk dieorg mandi...

N3 semalam kan aku kabo pagi tu tak jadi mandi sebab ujan, pastujanji klu tghari/petang tak ujan kita pegi semula. Masa duk kat umah tu asal ujan reda je skejap terus ajak pegi. Aduuhhh... Naik rimas aku jadinya.

Tapi memang rezeki dieorg berdualaa. Tghari tu lebih kurang lepas zuhur aku rasa memang cuaca betul2 baik. Nak kata panas tak panas, mendung sangat pun tak jugak. Baik sangat2 cuaca.

Maka aku pun bawaklaa dieorg pegi. Punya suka korang jangan cakaplaa. Dalam pukul 2 sampai sana sampailaa balik dalam pukul 5 lebih. Tu pun lepas puas aku marah, ikutkan dieorg tak nak balik lagi. Dieorg seronoklaa, aku ni yang duk menunggu tepi kolam tuhan saja yang tau betapa bosannya.

Aku tak mandi tu sebab sebelum solat zuhur aku dah mandi so malas dahlaa aku nak mandi kat sana lagi. Tapi yang aku pelik tu walaupun cuaca sepanjang kat sana tak keluar pun matahari tapi korang nengoklaa muka dieorg tu. Gelap kan....

Masa nak salin baju yang paling ketara kakaklaa kat bahagian peha, dia pakai seluar pendek fit so betul2 jelas berbelangnya. Adik pakai seluar panjang, tak nampaklaa. Sampai umah masing2 terus tertido keletihan. Usahkan dieorg, aku yang menunggu ni pun letih tapi takpelaa janji dieorg puas hati kan...
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

Lina said...

ye ke tu padahal dlm ati tu mmg nak terjun je kot haha

makdara TERdiva said...

budak2 kalau nampak air memang seronok..hatta walau dalam besen pun.. :)

pena rozie said...

Seronok betul kalau dapat main air...

Ayen... said...

Lina - U ni memang dapat baca je apa yg ada dlm ati I kan,hehehe....

Ayen... said...

MDT - usahkan budak2 hatta bapak budak pun seronok klu dapat main air,kuikuikui....

Ayen... said...

pena rozie - memang seronok kak PR,bapak budak je yg x brape nak seronok sbb x dapat main sama.....huhu.

BENA said...

cop cop cop Ayen . masuk kene baya berape eh ? napa tak bawak p gambang waterpark terus ? heeee ;)

Ayen... said...

BENA - cik bena x penah pegi lagi ke?hehe...org tua rm9,kanak2 rm6.klu masuk teman anak tp x mandi x kenalaa bayornya.kat sini kolam utk budak2 dah ok siap ada gelongsor dan mcm2,air pun x dlm sgt so x perlulaa kita nak kena berendam jgk ngan anak2.kat gambang,dahlaa masuk mahal pastu kolam budak2 dia org tua pun blh main maknenya bahaya klu kita biarkan anak2 je yg mandi.