My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 14 October 2011

Tutuplaa ckit ketiak tu wehh!!!..

Baru balik dari pasar malam tadi. Aku ni klu ngan pasar malam memang suka sangat. Kekadang tu takde nak beli apa pun tapi nak jugak pegi sebab saje je nak nengok2,hehe... Tapi klu dah pegi tu tipulaa tak beli apa2 kan, sekurang2nya beli jugaklaa keropok/goreng pisang.

Pendek cite, bila cakap tentang pasar malam ni yang aku cukup tak suka nengoknya ialah anak2 pompuan makcik yang berniaga tu. Klu yang jual kain baju ke jual selipar ke aku tak kisah sangat.

Tapi yang aku kisahnya sekarang ni yang duk jual makanan dan kuih muih. Anak2 dara dieorg dengan pakai baju yang berlengan pendek sampaikan nampak ketiak sesetengahnya. Aduhai korang bayangkanlaa, pulak tu klu berniaga kat tempat berhawa dingin oklaa jugak kan.

Ni dengan orang yang ramai, bahang kepanasan usah cakaplaa. Aku rasa kat tempat korang pun mesti ada gak kan jenis gini. Yang aku peliknya tu pihak berkuasa tak ambik tindakan pulak dengan dieorg ni. Ermmm....ntahlaa.
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

delarocha said...

daya penarik kot..ahaksss

Ayen... said...

delarocha - pada dialaa tp pada kita yg nak membeli ni aduuhhh....lemah nengoknya tp klu yg putih cun ok gaklaa kan,huahuahua...

anieMD said...

lelaki normal...hahahaaa..

Ayen... said...

anieMD - hahahahahaha.....pandai anie.