My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 15 October 2011

Keluar peluh jantan...

Nak kata tak penah kopek durian, tipulaa sebab banyak kali dah aku kopek raja buah ni tapi aku rasa yang nilaa paling susah. Selalunya senang je. Susah tak susahnya korang tengoklaa tu haaa sampai hampir2 nak hancur kulit dia aku kejekan,hahaha...

Korang bayangkanlaa puas buat gitu, buat gini pastu buat gitu pastu buat gini. Macam2 posisi tukar tak boleh jugak. Dah letih berenti kejap pastu sambung semula. Punyalaa susahnya tu sampaikan keluar abih peluh2 jantan aku. Tapi tulaa orang kata usaha tangga kejayaan kan, akhirnya boleh jugak. Patutlaa susah nak kopek rupa2nya kureng masak,huhu...
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

delarocha said...

huhu tak pernah kopek sebab tak makan durian...

Ayen... said...

delarocha - punyalaa sedap buah ni tp ada jugak orang x makan ek,huhuhu....

ikatankasihku said...

saje nak komen kat sini..

malulah ayen, sy teror kopek durian tau

Ayen... said...

ikatankasihku - sy pun teror gak bab kopek mengopek ni tp sy rasa klu yg ni mmg awk akan mengalah punyelaa sbb sgt2 susah tau x....huhu.