My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 11 October 2011

Tak selesa wehhh!!!...

Dua tiga ari ni tak taulaa nape perut aku ni rasa tak berapa selesa je. Nak kata makan yang mengarut2 rasanya tak. Klu dah tak selesa gini korang paham2laa kan dia datang bukannya menentu.

Andai datang masa duk rileks kat tempat keje takpe lagi, buatnya datang masa duk atas motor tak ke haru. Takkan nak buang kat tepi jalan kan,huhu...

Lagipun korang sendiri bukannya tak biasa dengan keadaan ni betul tak. Klu dia nak kluar tu memang takde stop2 dah,huahuahua... Dahlaa aku malas nak sambung panjang2 kang korang cakap aku ni suka cakap yang mengarut2 pulak. Yang pasti sekarang ni pun masih tak selesa lagi,huhu...
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

Abu Anas said...

haha sabo jelah wehh

Papa Mifz said...

mkn ubat bro kak kot tercirit lak..hehe

Papa Mifz said...

mkn ubat bro kak kot tercirit lak..hehe

delarocha said...

amik MC... lepak dlm toilet je, ahaksss

Ayen... said...

Abu Anas - mmg tgh sabor ni.sabor menunggu dia ok,huhuhu....

Ayen... said...

Papa Mifz - tercirit sokmo bang tp nasib sempat ke tandas,kihkihkih...

Ayen... said...

delarocha - letih kwn bang nak melepak dlm tandas je,hehe...