My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 25 October 2011

Tak terniat pun nak kata gitu...

Kata mcmane?... 'Kurang ajor punya orang tua'. Haaa... Gitulaa yang aku nak kata. Memang aku tau tak baik kata kat orang tua gitu tapi klu dah terang2 nampak aku duk tercegat kat situ tiba2 awak pegi potong Q, sape tak marah.

Aku nak tegur kang takut kasar pulak bunyinya nanti maklumlaa masa duk beratur tu pulak perut tengah lapar so korang paham2 jelaa kan. Yang jadi lagi nak marah tu sebab bukan bangsa kita tapi klu bangsa kita rasanya tak buat gitu...
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

miloais said...

iols penah bertekak kat pasarraya sebab orang potong Q ni...
dah le kaunter bukak tak banyak
kita dah berbaris punyalah lama
dia selamba badak potong Q

nasib kau lah kan
kena bahasa dengan iols!
ekekekeke

Ayen... said...

miloais - org pompuan tegur ngan org lelaki tegur lain kot penerimaan dia tp yg pasti gua cayalaa sama lu kak milo,hehehe...

Supplier Seragam Kerja said...

good a article,

supplier seragam kerja indonesia
http://surewi-seragam.com
exchange comment :)

Ayen... said...

SSK - TengQ...

aleen aiden said...

teringat plak masa nak beli tiket bas before raya aritu tengah sebuk2 beratur tetibe sorang akak indo laju kedepan.suruh org belikan tiket die.aishh,masa tu pnasa hati jugalah.hu3

ikatankasihku said...

mmg ada orang yang macam ni, tak de adap, so panggil dia biadap jer..

BENA said...

eeeee . kalau bena buat dengusan naga laaa . geram tau! hahaha ;)

Ayen... said...

aleen aiden - klu yg potong mntak org depan tlg beli ok lg tp yg x tahannya dia yg tiba2 pegi duk depan,huhu...

Ayen... said...

ikatankasihku - ramai kan jenis gini so x salahlaa ayen cakap gitu ek,hehehe...

Ayen... said...

BENA - hahahaha...ayen boleh bayangkan dah mcmane dengusan naga bena tu.