My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 13 October 2011

Surat kabo 'porno' tu...

Hahahahaha.... Aku gelak sorang2 bila dengar ada member cakap gitu. Surat kabo tu ngan aku ibarat macam sarapan pagi akulaa sebab setiap pagi on de way ke tempat keje mesti beli dia dulu. Klu tak rasa macam tak lengkap pagi tu.

Tapi ntahlaa nak kata tak betul kang memang betul. Sebabnya hari2 ada je kluar berita pasal rogol. Khalwat, bunuh membunuh tu usah cakaplaa. Yelaa surat kabo lain pun ada gak cite2 gitu tapi taklaa banyak sangat. Agak2 korang surat kabo apa tu....hehe.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

delarocha said...

ahaksss metro la tuu

Ayen... said...

delarocha - hebat awk bang,tepat skali.....haha.