My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 20 October 2011

Sakit lagi...

Kisah pasal sakit perut lagi. Rasanya selagi tak ok sakit perut ni makanya tiap2 harilaa kisah sakit perut akan aku kluarkan,haha... Baru jap td aku pegi ambik kakak kat skolah. Selalunya masa aku sampai dia duk tengah bermain ngan member2 dia tapi tadi masa aku sampai tu aku tengok dia duk bersila menyandar pada dinding.

Dengan tudung tak pakai, tinggal anak tudung je kat kepala. Dari jauh dalam hati aku ni mesti ada yang tak kena ni. Sampai je kat dia memang betul sangkaan aku, dia cakap muntah lagi. Cakap pun lemah je.

Nak tak nak terus aku anto balik umah dan terus pesan kat bibik suruh bagi ubat kat dia. Pening dah aku ni duk mikir permasalahan yang kiteorg hadapi sekarang ni. Klinik dah pegi, dah makan ubat tapi gini jugak lagi. Harap2 janganlaa berlarutan...
Published with Blogger-droid v1.7.4

10 comments:

delarocha said...

keracunan makanan?

Ayen... said...

delarocha - x pastilaa bro tp dah 2 kali pegi klinik doktor bg ubat je...

Lina said...

klu asik muntah tu mesti ada x kena...harap2 x melarat

miloais said...

food poisoning kot...
bawak lah gi klinik lain plak
mana tau kan????

kasik minum 100 plus lah...
konpem dah dehydrated tu...

Ayen... said...

Lina - tulaa mmg rasa mcm ade yg x kena skrg ni tp harap2 x melaratlaa...

Ayen... said...

miloais - dah 2 klinik dah peginya kak,ubat pun dah mkn.air 100 plus pun dah minum tp mgkin x byk kot tu yg x brape ok lg...huhu

BENA said...

cube pergi klinik lain pulak ayen . tak pun bawak pergi hospital terus ;D

Papa Mifz said...

Anak buah papa mifz sorg kt wad skrg nih sbb muntah2 nih,tp dh ok sikit..

Ayen... said...

BENA - ingatkan klu makin teruk gitulaa jawabnya tp arini dah nampak ok ckit...

Ayen... said...

Papa Mifz - ye ke...klu gitu mungkin musimlaa kot kan.harap anak2 ayen ni xlaa sampai kena masuk wad.