My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 8 October 2011

Kedai kena serbu...

Semalam kan mata/telinga semua rakyat malaysia tertumpu kat tv sebab nak nengok belanjawan 2012 yang dibentangkan oleh PM. Makanya pagi ni orang ramai pun pakat duk serbu kedai2 sebab nak cari paper. Arini pulak cuti so klu lambat paham2laa kan.

Tapi ramai yang hampa sebab paper yang nak dibeli tak sampai lagi. Yelaa nak sampai awal mcmane, semalam kan banyak bajet yang dibentang makanya orang2 yang kerja kat kilang surat kabo pun cbuklaa ckit sebab banyak mende nak kena cetak. Betul tak?...

Paper yang sampai awal pagi ni cuma harian metro ngan sinar harian je. Berita harian, utusan malaysia, nst, star dll semuanya lewat tuan kedai tu cakap. Pada korang yang nengok/dengar semalam, apa pendapat korang tentang bajet yang dibentangkan oleh PM tu?...
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

delarocha said...

bajet gula gula. memenangi hati rakyat sebelum pilihanraya.

pena rozie said...

mmm... Nak kate ape ek.. Tp rase kompem brg akan naik lepas ni.

Ayen... said...

delarocha - gula gula manis.ramai gak yg kata gitu,hehe...

Ayen... said...

pena rozie - tu dah semestinya kak,huhuhu....