My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday 17 October 2011

Tengah mengantuk ni...

Mengantuk sangat2 aku rasa sekarang ni. Mana taknya baby ni biasanya malam2 akan tido ngan aku dulu kat bawah. Bila dia dah tido barulaa aku angkat bawak naik atas sebab klu bawak naik masa dia belum tido memang takkan tidonya dia.

Akhir2 ni waktu standard aku bawak naik lebih kurang pukul 1-3 pagi. Tu termasuklaa kekadang aku sendiri yang tertido dulu pastu sedar2 dah pukul 2,3 pagi....kuang3x. Tapi semalam mgkin sebab sebelum tu aku bawak anak2 balik umah mak aku so dia letih main ngan sepupu dia makanya awallaa ckit tidonya. Aku rasa dalam pukul 12.30 gitulaa baru je aku nak bawak naik atas dengan tak semena dia batuk terus muntah.

Banyak jugaklaa abih 2,3 kusyen yang kena. Nasib baik dia tak nangis. Aku bawak ke bilik air lap2 badan dia apa sume, tukar baju pastu sementara aku nak bersihkan kusyen tadi dia pun tido semula.

Dah siap tu aku pun bawaklaa dia naik atas. Sedap punya tido dalam pukul 3 pagi lebih ke 4 lebih ke aku tak pasti, dia muntah lagi tapi tak banyaklaa. Cuci2 ckit tilam pastu tido semula. Eh3x!!!.. Tak lama pastu lebih kurang dekat2 pukul 5 muntah lagi. Kali ni sama banyak ngan yang mula2 tadi,huhu...

Aku rasa punca muntah tu sebab dia banyak sangat makan sumi(macam jeli tu). Tak tau sumi tu apa? Korang tanyalaa sape2 yang tau yek sebab aku nak kabo pun tak reti jugak,hahaha...
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

Lina said...

org bg makan nasi yg dibagi mkn sumi tu naper hehe...lorrr siannya mmg somi mithali la gini...bestlah ena dpt tido lena haha

Ayen... said...

Lina - dia dah puas dah makan nasi,hehe...lg satu jgnlaa ckp gitu,malu i tau....kahkahkah.sebabnya ena pun bangun gak.

pena rozie said...

Tak bg la anak mkn sumi....

Ayen... said...

pena rozie - ye ke kak PR.ermmm...anak2 saya mmg dr dulu suka mkn sumi...