My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday 21 October 2011

Tiba2 teringat...

Lepas beberapa hari ayah ngan mak aku berlepas ke tanah suci rasanya takdelaa aku teringat sangat kat dieorg sebab biasanya aku balik jumpa dieorg pun seminggu skali, hujung minggu. Tapi arini aku nengok adik aku kluarkan gambo ni kat fb dia...
Aku pun dengan tak semena2 terus datang perasaan sayu, sebak, teringat kat orang tua aku ni. Terus terasa rindu walaupun tak sampai lagi seminggu pemergian dieorg ke sana. Semoga  dieorg sihat walafiat dan dapat menjalankan ibadah dengan tenang dan tanpa sebarang masalah selama di sana,Amin...

5 comments:

terpatrisinarabadi said...

Mudah2an kedua2nya di kurniakan kesihatan yang baik di sana.. :)

singgah sini~~salam kenal

Ayen... said...

ikatankasihku - begitulaa harapan ayen dan adik beradik yg lain.time kasih sbb sudi singgah sini.

terpatrisinarabadi said...

sama2 :)

Ayen... said...

ikatankasihku - selalu2laa singgah yek,hehe...

terpatrisinarabadi said...

i've found ! This is the first visit to this blog and the first comment on the record !