My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 16 October 2011

Untung jgk yek klu idung kembang...

Malam semalam masa duk syok nengok tv tetiba isteri aku terbau sesuatu yang kurang menyenangkan. Bila aku hidu punya hidu punya hidu rupa2nya bau tu datang dari sambungan plak tv. Aku alih je kerusi pastu bila pegang sambungan plak tu, mak aiii bapoklaa panasnya.

Bila aku cabut je soket tu nah kau, dah cair sebab terlalu panas sampaikan lekat satu kaki soket dalam sambungan plak tu. Syukur Alhamdulillah isteri aku perasan klu tak, buatnya shot ke apa lagi haru kan tapi mintak jauhlaa.

Nilaa ada untungnya jugak kan klu idung kembang, mudah hidu bau. Maksud aku ni untuk semua yek, bukan ditujukan buat isteri aku....kuikuikui. Sebab klu nak kata idung dia je kembang takleh jugak sebab idung aku pun lebih kurang jugak kembangnya,haha...
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

pena rozie said...

Nasib baik....

Ayen... said...

pena rozie - memang nasib baik sangat2,huhu....

Papa Mifz said...

nasib baik kesan awal..

Ayen... said...

Papa Mifz - tulaa pasal bang,Syukur Alhamdulillah.....

BENA said...

kesimpulannya . hidung kembang bbanyak kebaikannya.hahahaha ;)

Ayen... said...

BENA - kesimpulannya jgk klu cik bena nk carik calon suami nanti cariklaa yg idung kembang yek,huahuahua....

Ena Qalinsya said...

amboiiiiiiiiiiiiii sedap ngata... kuang asammmmmmmm