My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 7 October 2011

Info minda...

Manusia mengandung sembilan bulan tetapi tahukah korang yang gajah bunting paling lama kerana haiwan itu mengambil masa 22 bulan sebelum melahirkan anaknya.

Klu manusia pun lama gitu jugak aku tak taulaa mcmane kan,huhu... Tapi tulaa sebenonya segala apa yang telah ditetapkan dan dianugerahkan di dunia ni oleh Allah swt merupakan yang terbaik buat semua makhluknya...
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

BENA said...

agaknya kalo manusia sampai 22 bulan ? hadoiiii . nak dapat anak ramai xde can la . hi hi hi ;)

Ayen... said...

BENA - ye x ye jugakkan....huhuhu.

delarocha said...

ada la sebabnya tu

Ayen... said...

delarocha - betul tu setiap kejadian ada sebabnya....