My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 24 October 2011

Seriau betul aku...

Ni pasal mak mentua aku. Dia kan dah lama ada kencing manis dan dah cucuk insulin pun. Selama ni dia cucuk sendiri tapi tak tau nape tetiba arini jarum dia tu ketat ckit so tak berdayalaa dia nak menekannya.

Suruh bibik cucuk bibik takut. Isteri aku pulak kluar, ada hal. Mak mentua aku pun suruhlaa aku. Dah orang lain tak boleh, dia sendiri pun tak boleh nak tak nak terpaksalaa aku yang cucuknya.

Aku bukan apa sebenonya seriau korang tau tak. Bukan tak biasa menyucuk tapi cucuk guna jarum ni memang tak biasa,kuang3x...hahaha. Dalam seriau2 tu aku gagahkan jugak diri ni menyucuk perut mak mentua aku. Pengalaman pertama aku ni dan Alhamdulillah berjaya,hehe...
Published with Blogger-droid v1.7.4

12 comments:

delarocha said...

fuh...fobia jarum...mau pengsan klu suh tolong cucuk.. ahaksss

Ayen... said...

delarocha - hahaha...awk lagi teruk dari kwnlaa bang yek,sampai pengsan klu suh cucuk.

ikatankasihku said...

orang yang di cucuk rilek jer yer..
sy dulu takut tgk jarum, bila dah biasa masa bersalin 3 kali, dah ok dah.

Ayen... said...

ikatankasihku - betul tu yg kene cucuk rilek je,kita yg mencucuk ni takut.org pompuan xpelaa sbb mmg dah byk pengalaman dgn jarum kan,hehe...

syariza09 said...

sib baik tangan x ketaq2

pena rozie said...

PR pun seriau gak bab jarum2 ni.....

miloais said...

alah bisa tegalbiasa beb....
lepas ni tak seriau dah kan???

Ayen... said...

syariza09 - mcmane x ketaq kak,kontrol abih2san...ihiks.

Ayen... said...

pena rozie - kak PR pun seriau jgk ngan jarum?jarang dengar ni klu org pompuan seriau ngan jarum,kuikuikui....

Ayen... said...

miloais - alah bisa memang tegal biasa kak tp masalahnya ayen ni x biasa,huhu....sekurang2nya kena 3,4 kali kot baru x seriau.

BENA said...

Ayen2 nak tahu tak ? mama bena pun insulin gak tau . dulu dekat ebulan jugak bena cucuk kan . sebelum pergi kerja dengan balik kerja


tapi skng. mama da pandai cucuk sendirik. alaaaaa xseriau mana pon cucuk kan kan kan ? heee ;)

Ayen... said...

BENA - ye ke?..ayen tabiklaa klu gitu tp org pompuan mmg biasa ngan jarum,yg x biasa org lelaki je.lg plk mama bena sihat kan,mak mentua ayen strok...