My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday 15 October 2011

Eeee...tak malunya dia.

Baru jap aku pegi kedai depan nak beli surat kabo. Selalunya aku pegi kedai yang spisis al-arqam tu tapi oleh kerana surat kabo yang aku nak takde, aku pegilaa kedai yang ala2 24jam pulak. Bukan 7e yek tapi kedai ni sebelah ngan 7e,ihiks...

Masuk je kedai tu adalaa sorang budak pompuan yang bertugas kat kaunter. Dengan baju leher bulatnya, rambut pulak diikat rapi ke belakang so bila aku nengok je kat dia aku nampak dengan jelas sesuatu yang pada aku memang peliklaa sebab klu aku memang aku malu. Nampak apa?...

Love bite atau dalam bahasa yang senang paham gigitan cinta. Kiri kanan pulak tu, nasib dia tak buat macam rantai sampai keliling leher ada,hahaha... Tak taulaa dia tu dah kawen ke belum tapi kot ye dah kawen skalipun takyahlaa sampai nak tunjuk kat orang.

Eeee... Malaslaa aku nak cakap lebih2. Sepatutnya dialaa yang malu kat aku, ni aku pulak malu kat dia. Dahlaa duk kat kaunter makanya sah2laa orang yang datang membeli akan jumpa ngan awak. Ish!!!.. Ntahlaa orang zaman sekarang, macam2....
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

anieMD said...

setuju tu...dia mmg sengaja nak tunjuk la tu..konon2 hebat la...
pesan kat dia,benda tu boleh bawa maut...suh dia bc surat kabo... :)

Ayen... said...

anieMD - hebat ke klu boleh buat mende tu?..dia xdan nak bacalaa tu sebab cbuk sgt kat kaunter,kuikuikui...

anieMD said...

ayen..hebat la konon..lg2 kalau belum sah..erkk...takut budak2 skang ni..