My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday 2 October 2011

Lain cari lain yang dapat...

Sebenonya tadi hajat keluar tu nak cari sarung ngan beg galaxy tab aku. Arini kan ari last pc fair kat megamall so kiteorg pun pegilaa usha kot2 ada kat sana. 2 kali pusing nengok macam takde je kiteorg pun pegilaa makan.

Tanya puteri2 aku, masing2 cakap nak makan kfc. Pegilaa kat teluk chempedak, mak aiii punyalaa ramai manusia maklumlaa arini kan ujung minggu. Tak larat nak beratur kiteorg sepakat pegi kfc lain pulak. Alhamdulillah mula2 sampai tu takde orang lagi tapi lepas pada tu 3,4 barisan seramai2 manusia......hehe.

Lepas makan tu isteri aku cakap nak blanjer jam tangan, dalam hati aku takyah cakaplaa korang pun mesti tau kan apa perasaan aku,haha... Sampai je kedai jam, pilih punya pilih 'Casio Edifice' nilaa pilihan aku.
Isteri aku pun beli jugak 'BabY G' untuk dia. Aku rasa ni jam yg ketiga dah kot dia ada. Jam dia ni aku dapat snap kotak jelaa sebab jamnya dia dah pakai.
Dah suka hati dapat jam baru pastu melintas pulak kat kedai beg. Terpikir pulak beg galas aku dah uzur, sambar terus 'Converse All Star' kaler itam ni.
Ingatkan nak ke Kuantan Parade pulak sebab puteri sulung ngan puteri kedua cbuk nak keychain tapi menengokkan puteri bongsu aku dah ngantuk maka kiteorg pun ambik keputusan untuk balik. Sampai je kat umah baru perasan yang rasanya hajat masa nak keluar tadi nak beli sarung ngan beg galaxy tab, last2 benda lain yang dapatnya....huhu. Takde arahlaa kan ginilaa klu keluar tanpa perancangan yang betul. Lain yang cari, lain yang beli...
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

ewanthology said...

shopping sakannnnn..ahaksss

Ayen... said...

delarocha - xdelaa sakan sgt bang lgpun bukannya selalu,ihiks....

pena rozie said...

Best dpt jam free....

Ayen... said...

pena rozie - mmg best kak nak2 plk yg kita dah idam2kan,hehe...

Nadyahoney said...

xpe la, sekurang2nya dapat gak jam baru

Ayen... said...

nadyahoney - yelaa...syukur alhamdulillah...