My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 26 October 2011

Hasrat nak mandi terbantut...

Kolam cik google tu yek,ihiks...

Sempena cuti Deepavali arini, malam semalam isteri aku offer anak2 mandi kolam. Masing2 memang tak kan lepas peluang punyalaa klu dapat offer gitu. So pagi2 tadi masing2 bersiaplaa untuk pegi ke kolam kat Indera Sempurna Resort.

Elok dalam perjalanan ujan pun turun,huhu... Untuk tidak menghampakan harapan anak2 yang dah xcited nak mandi aku teruskan jugak menuju ke Resort tu tapi sambil2 tu cakap terus terang kat dieorg yang kita pegi dulu, tunggu dalam keta jap dan andai ujan tak berenti jugak kita balik semula. Masing2 cakap ok.

Sambil tunggu dalam keta tu sambil makan roti yang dibawa. Abih roti ujan masih tak berenti so masing2 sepakat balik semula dan skali lagi janji dibuat yang mana andai kata tghari/petang nanti tak ujan kita pegi semula. Skali lagi dieorg setuju ngan cadangan aku dan isteri.

Aku harap sangat2 cuaca akan baiklaa petang nanti. Bukan apa kesian pulak rasanya kat anak2 aku ni sebab hasrat dieorg nak mandi kolam terbantut.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

delarocha said...

huhu..harap2 ptg nnt cuaca ok.. kempunan pulak budak2 tu nanti

Ayen... said...

delarocha - Alhamdulillah...Allah makbulkn doa ayen,cuaca dah ok...ihiks.