My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 18 October 2011

Kasornya soklan...

Ada sorang cikgu pompuan ni nak kata baru bersalin pun taklaa baru jugak tapi yang pasti anaknya masih menyusu badan. Ibu2 berkerjaya biasalaa kan masa keje takkan nak balik tiap kali nak susukan anak so nak taknak kenalaa curi masa untuk pegi perah susu letak dalam botol.

Cikgu yang aku maksudkan ni pulak memang tiap2 hari susu dia tu dia akan tumpang kat peti makmal aku. Memula tu aku cakap jugak yang dalam peti makmal aku ni ada bahan kimia tapi dia cakap takpelaa. Dah dia cakap gitu aku pun nak cakap apa lagi kan tapi klu dia tutup betul2 insyaallah takpe.

Biasanya dia datang letak pagi pastu masa nak balik petang dia ambiklaa semula. Arini dia takde datang letak so tadi kebetulan masa aku nak tutup makmal aku nampak dia dari jauh. Tak sayang mulutnya aku ni selamba je tanya dia dari jauh,' arini takde susu ke? '...hehe.

Dia sambil2 senyum cakap ada tapi letak kat bilik guru je. Mgkin tak berkesempatan nak datang letak kot(dlm hati aku). Lepas aku tanya tu barulaa aku perasan dan berkata sorang2, ish!!!..kasor betul soklan aku tadi yek. Ke pada korang tak kasor?.....huhu.
Published with Blogger-droid v1.7.4

12 comments:

azLiNa MiLan HasHim said...

tu bukan kasor . tu gatai . HAHAHAHAH ! ^____^

miloais said...

bagi iols - biasa aje ayat tu...
tak tau lah kalo penerima soalan tu jenis sensitif...

miss nina said...

kalau saya- rasa malu dengan soalan tu.

pena rozie said...

Hi...hi...hi... cantik soalan.

Ayen... said...

Milan - hahahaha...kuang asam.

Ayen... said...

miloais - rasanya dia ok je kot cume iols je yg rasa mcm kasar...ihiks.

Ayen... said...

miss nina - lain padang lain belalang kan,klu dgn miss nina ayen xkan tnya gitu kot,haha...

Ayen... said...

pena rozie - cantek ek kak,kuikuikui...

delarocha said...

ok je kot soalan camtu, bergantung pada nada semasa diucapkan..

nak bergurau skit ye dok... ahakss

Lina said...

hahahaha tanya cam gataiiii jer bunyinya

Ayen... said...

delarocha - tulaa tapi pada kwn memang kwn ikhlas tanya tu....ihiks.

Ayen... said...

Lina - kahkahkahkahkah.....janganlaa cakap gitu,ikhlas tau....hehe.