My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 24 October 2011

Kerana sebotol spray...

Tadi aku pegilaa ke terus maju sebab nak beli barang ckit. Sampai je kat tempat barang yang aku nak beli tu aku nengok 2 dua orang ni duk tengah asyik mengira duit.

Aku tanyalaa duit sape ni?.. Yang sorang tu cakap, duit saya ni saya korek tabung. Sebab nak beli spray tu ke?.. A'ah katanya...
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

Papa Mifz said...

nak spray basikal la tu kot...

Ayen... said...

Papa Mifz - Ayen pun rasa gitu jugak,hehe...

syariza09 said...

jgn spray dinding udah ler

Ayen... said...

syariza09 - rasanya x kot sbb pecah tabung tu,xkanlaa nak membazir pulak kan...

ikatankasihku said...

sanggup tu, semata2 dapat yang di hajatkan.. :)

Ayen... said...

ikatankasihku - yelaa nama lg budak2 kan,dieorg sanggup buat apa pun janji yg dihajati tu dapat...